مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-06اقتصادي

خودرو دست دوم مطمئن را از کجا بخریم؟


در سال های اخیر به علت نوسان شدید قیمت خودرو در بازار و وجود دلالان و واسطه ها در بازار خودرو، علاوه بر خرید خودروی صفر، خرید ماشین دست دوم نیز برای متقاضیان خودرو کارکرده سخت و دشوار شده است.

- height= 360 src= https://cdn.

isna.

ir/d/2022/11/06/3/62421611.

jpg?ts=1667732938983 width= 640 > معرفی پلتفرم های مطمئن برای کارشناسی دقیق خودرو کارکرده همانطور که در قسمت فوق بیان کردیم، برای خرید خودرو دست دوم مطمئن و کارشناسی شده، خریداران خودرو کارکرده باید به فاکتورهایی نظیر میزان کارکرد خودرو، تصادف، رنگ شدگی خودرو، ارزیابی شاسی و بدنه، سال ساخت ماشین دست دوم و غیره توجه کرده و خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

متقاضیان خودرو کارکرده همچنین باید برای خرید خودرو کارشناسی شده، به سراغ پلتفرم های مورد اعتماد بروند تا معاملات خودرو را در بستری امن، سریع، آسان و با قیمت منصفانه انجام دهند.

این پلتفرم ها با استفاده از کارشناس های متخصص، با تجربه و با دانش فنی بالا به متقاضیان خودرو کارکرده کمک می کنند که سلامت فنی و بدنه خودرو به درستی بررسی شود و مشتریان با آگاهی کامل برای خرید خودرو دست دوم مطمئن و کارشناسی شده، اقدام کنند.

مجموعه هایی نظیر خودرو45، باما، الوچک و همراه مکانیک از مطمئن ترین و مورد اعتمادترین پلتفرم های ایران به شمار می روند که بستری امن برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو دست دوم مطمئن را از کجا بخریم؟

خودرو دست دوم مطمئن را از کجا بخریم؟