مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-06اقتصادي

توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای زندانیان در دستور کار قرار گرفت


تفاهم نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و سازمان زندان ها به منظور گسترش زمینه های همکاری آموزشی، مهارت آموزی، توانمندسازی و اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و زودبازده اقتصادی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، به منظور گسترش زمینه های همکاری آموزشی، مهارت آموزی، توانمندسازی و اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و زودبازده اقتصادی مبتنی بر مزیت های نسبی مناطق، تفاهم نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و سازمان زندان ها منعقد شد.

این تفاهم نامه همکاری در نشست مشترکی به امضای عزیزالله قربانی معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سید عبدالله مرتضوی معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور رسید.

‏موضوع تفاهم نامه، گسترش همکاری های مشترک در زمینه توانمندسازی زندانیان و استفاده از ظرفیت آنان در‎ زمینه توسعه اشتغال و ایجاد بستر برای افزایش کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها و همکاری در ایجاد مشوق های لازم به کارآفرینان و کارفرمایان مجری طرح های اشتغال زا در زندان ها و برای زندانیان آزاد شده است.

مشارکت در توانمندسازی و استفاده از ظرفیت زندانیان برای توسعه فعالیت های تولیدی و دیگر فعالیت های اشتغال زایی در محیط های درون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای زندانیان در دستور کار قرار گرفت

توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای زندانیان در دستور کار قرار گرفت