مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-06سياسي

مردمی بودن ویژگی برجسته مواکب اربعین است


جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه موکب ها در خدمت رسانی به زوار نقش بسزایی دارند، گفت: مردمی بودن ویژگی برجسته مواکب اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نامجو ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی 1401 که با حضور استاندار کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، نمایندگان مواکب استان های ایلام، کردستان، همدان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت موکب ها باید مردمی باقی بماند و دستگاه های دولتی در آن دخالتی نداشته باشد.

وی با تقدیر و تشکر از موکب داران و مسئولین استان های مرزی در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، افزود: با وجود فعالیت همه جانبه مردم و دستگاه های دولتی اما بخش های دولتی تنها باید در تأمین امنیت و مسائل مربوط به حفاظت بر عهده آنها قرار گیرد و مابقی آن به مردم سپرده شود.

جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با تاکید بر عضویت موکب داران در سامانه موکب داران، تصریح کرد: از تمامی موکب داران تقاضا می شود که در این ثبت نام کنند چرا که کارهای خدمات رسانی به صورت بهتر و برنامه ریزی شده تر انجام خواهد گرفت.

نامجو بیان کرد: یکی از مشکلات ستاد اربعین در پیاده روی اربعین عدم اطلاع دقیق از حضور مقطعی برخی از موکب داران بود که این امر باعث افزایش نگرانی ها برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن ویژگی برجسته مواکب اربعین است

مردمی بودن ویژگی برجسته مواکب اربعین است