مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-06اقتصادي

64 واحد راکد صنعتی استان سمنان به چرخه تولید بازگشت


استاندار سمنان با بیان اینکه 64 واحد راکد صنعتی در استان طی یک سال اخیر، به چرخه تولید بازگشته است، گفت: این موضوع به کاهش بیکاری کمک خوبی کرده است.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه 64 واحد تولیدی کاملاً راکد، طی یک سال اخیر با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته به چرخه تولید بازگشته است، ابراز کرد: ایجاد اشتغال و به خصوص تثبیت آن در سراسر استان یکی از مهمترین راهبردهای استانداری است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان بعد از 17 سال به عدد 6.

1 درصد رسیده است، تاکید کرد: یکی از مسائلی که در ارتقای اشتغال استان به آن تاکید داریم، مشاغل روستایی و توانمند سازی مشاغل خانگی است که می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال، ماندگاری روستاییان، مقابله با مهاجرت و … داشته باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی موظف هستند که در راستای اشتغال زایی اقدامات و تسهیلگری لازم را داشته باشند، بیان کرد: همانطور که در کارگروه اشتغال استان هم مطرح شد می بایست 20 درصد به تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان سمنان افزوده شود.

هاشمی همچنین بر ضرورت توسعه متوازن نیز تاکید کرد و گفت: از محل سفر حجت الاسلام رییسی به استان مبالغ خوبی به سراسر استان در زمینه تسهیلات تبصره 18 اشتغال اعطا شده که توانسته تحولات خوبی را هم در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 واحد راکد صنعتی استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

64 واحد راکد صنعتی استان سمنان به چرخه تولید بازگشت