مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-06اقتصادي

بازگشت یک زندانی از ته خط/ از بن بست زندان تا رزق حلال تاکستان


ایام جور دیگری چوب خط می خورد و جوان گرفتار با اسم رمز «قرآن» مسیر تحول را پیش می گیرد، امروز و فردا و پس فردا برای او رنگ می گیرد و دگرگونی روز و ماه و سال به تولید محصولات باغی و اجرای طرح فراز می رسد؛ - خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: روزهای گرفتار در بند و آینده مبهم و جرم مواد مخدر آخر بضاعتش بود همه را در تقویم معطل خوشبختی چیده و به انتظار ایستاده بود؛ لحظه ها هم این چشم به راهی را پاورچین و نم نم تیک تاک می کردند و دم به دم جانش را به لبش می رساندند.

گهگاهی همراه با تیک تاک عقربه ها قدم می زد و این پا و آن پا می کرد یا چند کاسه لعابی ترک خورده آب می خورد، دمی هم ورق های کتاب کهنه پوست از گوشت جدا شده را مثل آیینه دق جلوی چشمانش قاب می گرفت، اصل حالش انتظار بود و انتظار.

هوایش هم هوای پرواز نبود و کنج عزلت رفیق روزهای پرآشوب و اشک شریک غم شبانه اش شده بود، ندامت که دیگر هیچ عین خوره به جانش افتاده و دردی جانکاه پس و پیش به سویش روانه می شد و باران ناامیدی شدت گرفته بود.

تا اینکه جمله جادویی گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود مهمان حال و روزش شد، راستش سِر دلش را درست نمی دانم، از قول و قرارش هم با معبود مطلع نیستم اما  گویی کورسوی امید و رهایی در دلش جوانه زد جوری که امید چنگ ا نداخت به رخت شورخانه دل و زورق خیالش سر از ساحل ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت یک زندانی از ته خط/ از بن بست زندان تا رزق حلال تاکستان

بازگشت یک زندانی از ته خط/ از بن بست زندان تا رزق حلال تاکستان