مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-06دانش

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر درباره رفع مشکلات آموزشی پردیس علوم


دانشگاه خواجه نصیر درباره رفع مشکلات آموزشی پردیس علوم اطلاعیه داد و تاکید کرد از 16 آبان برگزاری هرگونه کلاس آموزشی در محل پردیس علوم سابق بدون هماهنگی و اخذ مجوز لازم ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشگاه خواجه نصیر با عنایت به پیگیری ها و فعالیت های مستمر چند ماهه مدیریت دانشگاه در خصوص رفع مشکلات دانشکده های شیمی و فیزیک واقع در پردیس علوم،، به منظور حفظ حقوق دانشجویان عزیز و پیشگیری از سرگردانی و اتلاف وقت ایشان و همچنین تأکید بر محوریت آموزش در شرایط جاری دانشگاه و لزوم استمرار روند آموزشی، هیأت رییسه دانشگاه ضمن تشکر از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشکده شیمی و همکاران و دانشجویان دانشکده فیزیک در خصوص انتقال فعالیت های آموزشی خود به پردیس شهید رضایی نژاد، موارد ذیل را تصویب و ابلاغ کرد: 1.

کلیه کلاس های دانشکده فیزیک از تاریخ 16 آبان ماه 1401 در محل ساختمان آموزشی پردیس شهید رضایی نژاد و بر اساس برنامه آموزشی تدوین شده همانند سایر دانشکده های پردیس تشکیل شود.

2.

در جهت تسهیل تردد دانشجویان، سرویس های رفت و برگشت دانشجویی از محل ایستگاه سیدخندان به پردیس شهید رضایی نژاد و بالعکس تدارک دیده شده و برنامه آن در سامانه های اطلاع رسانی دانشگاه بارگذاری گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر درباره رفع مشکلات آموزشی پردیس علوم

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر درباره رفع مشکلات آموزشی پردیس علوم