مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-06اجتماعي

لزوم تشکیل کمیته دانش آموزان دیرآموز/ ساخت مدارس اوتیسم و نابینایان در اهواز


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به شناسایی حدود 7 هزار کودک دیرآموز پایه اول در استان خوزستان در سال جاری گفت: اگر نظام آموزشی برای این کودکان برنامه نداشته باشد، - ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به شناسایی حدود 7 هزار کودک دیرآموز پایه اول در استان خوزستان در سال جاری گفت: اگر نظام آموزشی برای این کودکان برنامه نداشته باشد، دو سه سال دیگر مشکل آفرین می شود زیرا این دانش آموزان به توجه ویژه و کلاس های جبرانی نیاز دارند.

علی ممبینی در گردهمایی مدیران مدارس استثنایی خوزستان که امروز (15 آبان ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 35 مرکز اختلالات یادگیری در استان خوزستان فعال هستند و این در حالی است که در سالی که کار را در اداره شروع کردیم تنها یک مرکز داشتیم.

در حال حاضر 35 مرکز اختلالات یادگیری دولتی و 11 مرکز غیردولتی فعال هستند و برای امسال هم مجوز سه مرکز در هویزه، الوار گرمسیری و بندر امام را دریافت کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پیشرفت آمورش و پرورش استثنایی در استان خوزستان، افزود: بیش از یک هزار دانش آموز تلفیقی در خوزستان وجود دارد که در مدارس عادی تحصیل می کنند اما به آن ها نیز خدمات می دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیته دانش آموزان دیرآموز/ ساخت مدارس اوتیسم و نابینایان در اهواز

لزوم تشکیل کمیته دانش آموزان دیرآموز/ ساخت مدارس اوتیسم و نابینایان در اهواز