مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-06سياسي

دشمنان به دنبال تزریق نا امیدی مطلق در جامعه ایرانی هستند


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دشمنان به دنبال تزریق نا امیدی مطلق در جامعه ایرانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم جهانبخش ظهر یکشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه خواهران علامه طباطبایی ارومیه با بیان اینکه دشمنان به دنبال تزریق نا امیدی مطلق در جامعه ایرانی هستند، افزود: باور کنید میزان فساد در ایران حتی به اندازه یک دهم کشورهای دیگر نیست؛ البته ما به این مقدار نیز راضی نیستیم چرا که برازنده جامعه اسلامی نمی باشد ولی باید توجه کرد که دشمن همه تلاش خود را برای نا امیدی مطلق مردم به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: دشمن با فشار بر ایران در تلاش است تا مانع شکل گیری جبهه متحد مقاومت در برابر استکبار باشد؛ آنان برنامه های زیادی برای ضربه زدن به ایران قوی را دارند و با واژه هایی همچون فدرالیسم، خواب های تلخی برای تجزیه ایران دیده اند.

وی ادامه داد: البته ما اعلام می کنیم که بهار اروپایی آغاز شده و در جنگ بین سوسیال دموکراسی و لیبرال ها به وضوح می توان آن را دید که در نهایت منجر به اتفاقات اوکراین شده است.

پلیس در برابر اعتراض و گفتمان سعه صدر کافی دارد سردار جهانبخش در پاسخ به سوالی در رابطه با برخورد پلیس با معترضان کف خیابان، گفت: پلیس در برابر اعتراض و گفتمان سعه صدر کافی و تحمل لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال تزریق نا امیدی مطلق در جامعه ایرانی هستند

دشمنان به دنبال تزریق نا امیدی مطلق در جامعه ایرانی هستند