مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-06سياسي

بیش از 5000خادم کرمانشاهی در پیاده روی اربعین امسال فعالیت داشتند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: بیش از پنج هزار خادم کرمانشاهی در مراسم پیاده روی اربعین امسال فعالیت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن صحرایی بعد از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی 1401 که با حضور جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مرکز، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و نمایندگان مواکب استان های ایلام، کردستان، همدان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود سانسور رسانه های غربی از پوشش پیاده روی اربعین با هدف ناشناخته ماندن آن اما امروز بیش از 70 ملیت در پیاده روی اربعین شرکت می کنند.

وی افزود: برای بازگشایی مرز خسروی تلاش های بسیاری از سوی استانداری کرمانشاه و سایر مسئولین انجام گرفت و در نهایت مسیر عبور بیش از چهار میلیون زوار در مسیر رفت و برگشت در اربعین امسال باشیم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه در ایام اربعین بیش از 2 میلیون نفر را در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرایی و بیش از یک میلیون نفر در استان اسکان شبانه داده است.

صحرایی با اشاره به خدمات رسانی های خادمین در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار خادم در پیاده روی اربعین در استان کرمانشاه فعالیت داشته و 184 موکب نیز برای خدمات رسانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5000خادم کرمانشاهی در پیاده روی اربعین امسال فعالیت داشتند

بیش از 5000خادم کرمانشاهی در پیاده روی اربعین امسال فعالیت داشتند