مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-06بين الملل

نبرد نامحدود با رژیم صهیونیستی در جنین ادامه دارد


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد نامحدود ملت و مقاومت فلسطین در جنین با دشمن صهیونیستی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد نامحدود ملت و مقاومت فلسطین در جنین با دشمن صهیونیستی ادامه دارد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی تلاش کرد با ترور شهید فاروق سلامه یکی از فرماندهان مقاومت، با جهاد اسلامی فلسطین تسویه حساب کند و این نشان دهنده دست داشتن صهیونیست ها در قتل و غارت جامعه فلسطین است.

وی با تاکید بر اینکه ترور شهروندان و مبارزان فلسطینی مانع از ادامه راه مقاومت نمی شود، افزود: دشمن صهیونیستی، متوهمانه تصور می کند که ترور فاروق سلامه باعث تضعیف جنبش جهاد اسلامی می شود، چرا که گردان های قدس و در رأس آن مبارزان گردان جنین و شاخه های آن در طوباس، طولکرم و گروه عرین الأسود، نظامیان صهیونیست را وادار به تسلیم خواهند کرد.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: گلوله های فاروق سلامه که منجر به هلاکت نظامیان صهیونیست به ویژه نظامیان تیپ گولانی در جنین شد، همچنان می تواند قلب دشمن را هدف قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد نامحدود با رژیم صهیونیستی در جنین ادامه دارد

نبرد نامحدود با رژیم صهیونیستی در جنین ادامه دارد