مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-06سياسي

جوانان را با صبر و حوصله از دام فتنه دور کنیم


جوانان و نوجوانان را باید با صبر و حوصله متوجه ابعاد جنگ ترکیبی دشمن کرده و آنها را از افتادن در دام فتنه دور نگه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلام عسگر کریمیان عصر یکشنبه در یادواره شهدای والفجر چهار در مسجد معجز اردبیل اظهار کرد: دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام عیار پای کار آمده تا با مشغول کردن نوجوانان و جوانان ما به عناوین مختلف این جنگ، زمینه فاصله گرفتن نسل ها را به خوبی رقم زده و به نوعی خلأ به وجود آمده را در ضربه زدن به هیمنه جمهوری اسلامی ایران پر کند.

وی تصریح کرد: شایسته است در این جنگ ترکیبی پیچیده با صبر و حوصله بیشتر نوجوانان و جوانانمان را از معرض خطر و در دام افتادن محافظت کرده و زمینه آرامش و آسودگی بیشتر را در جامعه فراهم کنیم.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: در ابعاد مختلف جمهوری اسلامی ایران امروز مورد هجمه سنگین اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای است که در این بین کسانی برنده هستند که با دقت و هوشیاری تمام همراه با بصیرت بتوانند راه را از بیراهه تشخیص داده و به معنای واقعی در این شرایط عقلانی و منطقی رفتار کنند.

کریمیان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت و آرامش کشور را گرامی داشت و افزود: شهدا به ما طریق درست را در پیمودن اندیشه های آرمانی اسلام نشان دادند و به صراحت در وصیت نامه شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان را با صبر و حوصله از دام فتنه دور کنیم

جوانان را با صبر و حوصله از دام فتنه دور کنیم