مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-06بين الملل

راهپیمایی هزاران نفری در لندن در اعتراض به هزینه های زندگی+فیلم


هزاران نفر از مردم انگلیس به راهپیمایی اعتراضی در مرکز لندن در بحبوحه تشدید بحران هزینه های زندگی پیوستند و خواستار برگزاری انتخابات سراسری شدند.

-   همچنین در ادامه بحران اقتصادی انگلیس و چالش های ریشی سوناک نخست وزیر جدید، گفته می شود که پرستاران انگلیسی قصد اعتصاب سراسری دارند.

پیش از این نیز کارمندان دانشگاه های انگلیس در اعتراض به افزایش هزینه های زندگی موافقت خود را با شروع اعتصابات اعلام کردند.

در همین حال، کارگران راه آهن، کارکنان بخش بهداشت و کارشناسان بخش حقوقی انگلیس یا دست به اعتصاب زده یا قصد این کار را دارند.

نارضایتی اقتصادی در انگلیس در میانه بحران سیاسی این کشور است که به استعفای لیز تراس نخست وزیر سابق تنها 49 روز بعد از تصدی این سمت انجامید.

  ریشی سوناک در جریان انتصاب اعضای کابینه دولتش تصمیم گرفت جرمی هانت را که در اواخر دولت تراس جایگزین کوازی کوارتنگ وزیر دارایی مستعفی وی شده بود، با هدف بازگرداندن ثبات به اقتصاد بریتانیا در سمتش ابقا کند.

هانت که سابقا وزیر امور خارجه انگلیس بوده و از متحدان ریشی سوناک است، در گام اول شروع به کارش بودجه جنجالی دولت تراس و کاهش های مالیاتی انتقاد برانگیز آن را لغو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی هزاران نفری در لندن در اعتراض به هزینه های زندگی+فیلم

راهپیمایی هزاران نفری در لندن در اعتراض به هزینه های زندگی+فیلم