مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-06سياسي

تاکنون با خویشتن داری با قضایای اخیر برخورد شده


تاکنون با بردباری و خویشتن داری با این قضایا برخورد شده تا اتمام حجت شود و همگان با ماهیت پلید عوامل اصلی این خشونت ها آشنا شوند و افراد فریب خورده صف خود را از دشمنان کینه توز ملت ایران جدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع پرسنل این نیرو با اشاره به حضور میلیونی مردم در گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: عمده دلیل حضور گسترده مردم در مراسم یوم الله سیزده آبان در سال جاری، واکنش و اعلام برائت از عاملان حوادث اخیر بود که با حمایت و پشتیبانی امریکا و حامیانش رخ داد و همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند، در حوادث اخیر دست خارجی کاملا آشکار بود.

وی افزود: عناصر اصلی آشوب و تخریب اموال و حمله به ماموران امنیتی، کاملا آموزش دیده و با شیوه های جنگ شهری، ساخت بمب دستی و مواد آتش ساز آشنا هستند و از انواع سلاح سرد و گرم با خشونت تمام استفاده می کنند.

البته یک عده جوانان هم در بین آنان تحت تاثیر هیجانات و احساسات حضور داشتند؛ متاسفانه در این دو سه سال که کرونا بود بسیاری از برنامه های موثر فرهنگی مثل راهیان نور، اردوهای جهادی و تربیتی، مساجد و هیئت ها تعطیل شد و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان در اختیار فضای مجازی قرار گرفتند؛ جایی که متاسفانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون با خویشتن داری با قضایای اخیر برخورد شده

تاکنون با خویشتن داری با قضایای اخیر برخورد شده