مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-06سياسي

دولت 120 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت قبل را پرداخت کرد


دولت فعلی 120 هزار میلیارد تومان از قرض های دولت قبلی به بانک مرکزی را پرداخت کرده تا ابر تورم را مهار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین صفار هرندی عصر امروز یک شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای شاه چراغ در مسجد سالار شهیدان تبریز اظهار داشت: شهدای آذربایجان منظومه بزرگی از ستارگان آسمان ایثار و فداکاری است.

وی ادامه داد: چیزی را که رسانه های فارسی زبان به دروغ درباره واقعیت های کشورمان می گویند در رسانه های انگلیسی زبان یا فرانسوی زبان نمی گویند چون آنجا مجبورند که واقعیت را بگویند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حادثه شاهچراغ عنوان کرد: ابتدا این رسانه ها لال شده بودند و بعد از مدتی هم گفتند که نظام این کار را کرده است! وقتی هم که داعش مسئولیت این فاجعه را برعهده گرفت، گفتند که این محصول کارهایی است که جمهوری اسلامی کرده است! وی ادامه داد: اما وقتی رسانه های انگلیسی و فرانسوی زبان این مساله را منعکس می کنند مجبورند واقعیت را بگویند و به مانند این رسانه های فارسی زبان بر علیه هموطنان خودشان دروغ پراکنی نمی کنند.

صفار هرندی در خصوص تعدد شبهات حتی در میان خواص عنوان کرد: بعضاً گفته می شود که مگر جمهوری اسلامی نمی تواند این وضعیت را جمع کند که جواب هم بله است و هم خیر؛ بنا نیست جمهوری اسلامی مانند کشورهای غربی در اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت 120 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت قبل را پرداخت کرد

دولت 120 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت قبل را پرداخت کرد