مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-06اقتصادي

مشکلات راه اندازی 2 واحد صنعتی راکد بررسی شد


معاون اقتصادی استاندار فارس از واگذاری زمین با مشوق و تسهیلات ویژه به واحدهای متقاضی احداث نیروگاه های مقیاس کوچک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن ربانی زاده در جلسه کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی راکد بر تعیین تکلیف بدهی تسهیلاتی  کارخانه اینان لبن فیروزآباد تاکید کرد که مقرر شد در صورتی که شرکت مزبور بتواند وثایق مورد نیاز تسهیلات جدید را تامین کند، تسهیل جدید به نامبرده تخصیص داده شود در غیر این صورت بانک ارایه کننده تسهیلات نسبت به صدور اجراییه و تملک وثایق مازاد طرح اقدام نماید.

معاون اقتصادی استاندار در دستور کار دوم موضوع شرکت سیلو خوشه طلایی سروستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و مصوب کرد، اداره کل غلات و امور دام جهاد کشاورزی نسبت به تامین غلات مورد نیاز جهت احیا و رونق سیلو اقدام نمایند و در جهت حمایت همه جانبه از تسهیل و رونق تولید بدهی معوق تسهیلاتی سیلو با بانک عامل امهال گردد.

حمایت ویژه از نیروگاه های مقیاس کوچک تولید برق استان فارس ربانی زاده با تاکید بر حمایت مطلوب از تولید و تامین برق مورد نیاز استان فارس و جلوگیری از خاموشی اجباری در ساعات اوج مصرف به خصوص در فصول گرم، گفت: شرکت سهامی برق منطقه ای نسبت به بند فورس ماژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات راه اندازی 2 واحد صنعتی راکد بررسی شد

مشکلات راه اندازی 2 واحد صنعتی راکد بررسی شد