مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-06سياسي

آزادی و عدالت در سایه قرآن و ولایت محقق می شود


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در سایه قرآن و ولایت می توان به ارزش هایی مثل آزادی و عدالت دست یافت، گفت: اگر از قرآن و ولایت جدا شویم در میان ما اختلاف و وحشی گری و خشونت حاکم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادواره گرامیداشت 400 شهید روحانی و طلبه استان مازندران با حضورحجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان ستاد سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام تویسرکانی در حاشیه این یادواره با اشاره به اینکه آرزو و خواسته  ایرانی ها در همه اقوام  آزادی، پیشرفت، معنویت، رفاه، برادری و مهربانی است، گفت:  رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب همه این شعار ها به ویژه آزادی را شعار اصلی عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  در سایه قرآن و  ولایت می توان به ارزش هایی مثل آزادی و عدالت دست پیدا کرد، افزود:اگر از قران و ولایت جدا شویم به آزادی، عدالت، معنویت و اخوت نمی رسیم و در میان ما اختلاف و وحشی گری و خشونت و غضب حاکم خواهد شد.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه جداشدن از قرآن و ولایت باعث افتادن در گرداب قهر و غضب و برادرکشی می شود، خاطرنشان کرد: اتصال به ولایت و قران انسان را زیر خیمه محبت و دوستی گرد هم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی و عدالت در سایه قرآن و ولایت محقق می شود

آزادی و عدالت در سایه قرآن و ولایت محقق می شود