مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-06سياسي

سردار جلالی: غرش «قائم 100» صدای شکستن دیوار تحریم و تهدید است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به پرتاب ماهواره بر «قائم 100» اعلام کرد: غرش پرتاب ماهواره بر «قائم 100» در حقیقت صدای شکستن بخش دیگری از دیوار تحریم ها و گام های بلند و راهبردی ایران در مسیر پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار جلالی رییس آمده است: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره بر قائم 100 را به ملت غیور ایران، محققان، دانشمندان و همرزمانم در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم.

این موفقیت در این روزگار سخت که میهن عزیزمان آماج توطئه دشمنان قرار گرفته است، نشان می دهد که درخت تناور انقلاب اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و تعالی، بدون توجه به تندباد توطئه ها، قرص و محکم به حرکت خود ادامه خواهد داد.

این حماسه، حامل چند پیام مهم و استراتژیک است که در مقایسه با سایر دستاوردهای این مرز و بوم که در سایه تلاش جوانان غیرتمند و دانشمندان کشور محقق شده، شیرینی مضاعفی دارد.

نخست آنکه مهر تأییدی دوباره است بر تأکیدات مؤکد رهبری معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای عزیز مبنی بر اتکا به درون در مسیر قوی شدن.

دوم آنکه غرش هر موشکی که دل آسمان را می شکافد و حضور ایران در میان اعضای باشگاه فضایی جهان را تحکیم می بخشد در حقیقت صدای شکستن بخش دیگری از دیوار تحریم ها و گام های بلند و راهبردی ایران در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: غرش «قائم 100» صدای شکستن دیوار تحریم و تهدید است

سردار جلالی: غرش «قائم 100» صدای شکستن دیوار تحریم و تهدید است