مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 21:152022-11-06اقتصادي

پیگیری انتقال حسابهای بانکی مجتمع های بزرگ معدنی وفولادی به استان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: انتقال حساب های بانکی مجتمع های بزرگ معدنی و فولادی آذربایجان شرقی به استان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر پرنیان امروز یک شنبه در نشست شورای معادن استان با بیان اینکه تعیین تکلیف معادن استان در دستور کار سازمان صمت قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه اختیارات شورای معادن به کمیته های معدن تفویض شده است بنا بر این هر دو هفته یک بار وضعیت معادن در کارگروه معادن شهرستان ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات معادن در شهرستان های مراغه، شبستر، ورزقان، هشترود، چاراویماق، اهر، هریس، میانه و بستان آباد جلسات ویژه ای برگزار شده که در مجموع با بررسی وضعیت 43 معدن استان، مشکلات 30 معدن رفع شده که این موضوع اقدام قابل توجهی است.

وی گفت: دو جلسه تعاملی مابین سازمان حفاظت از محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان صمت استان با حضور خانه معدن و نظام مهندسی معدن تشکیل شده که در این جلسات نیز مسائل و مشکلات 15 معدن مورد بررسی قرار گرفته و در برخی از موارد به توافق رسیدیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: حل مشکل محل دمپ باطله مس سونگون، موافقت فعالیت معدنی از منابع طبیعی در اراضی ملی در خصوص معاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری انتقال حسابهای بانکی مجتمع های بزرگ معدنی وفولادی به استان

پیگیری انتقال حسابهای بانکی مجتمع های بزرگ معدنی وفولادی به استان