مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-06سياسي

آغاز به کار شهرک صنوف آلاینده بیرجند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرک صنوف آلاینده بیرجند فعالیت خود را به صورت رسمی و قانونی آغاز کرده و این شهر دارای مرکز جدید استقرار صنوف آلاینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: تاکنون با برگزاری جلسات مختلف، بخش های مهمی از مشکلات اساسی طرح انتقال قرار داریم.

وی انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر را از ضروری ترین اقدامات در زمینه مدیریت شهری خواند و تصریح کرد: در اجرای این طرح، مشکلات کسبه تا حدی رفع شده و برای انتقال آمادگی دارند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای زیرساخت های این شهرک هم در دستور کار قرار گرفته و بخشی از زیرساخت های اولویت دار اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه مشکل تامین منابع مالی طرح انتقال صنوف آلاینده در استان رفع شده است، عنوان کرد: زمینه واگذاری اراضی و صدور پروانه و شروع کار برای ساخت واحدها فراهم شده و پنج واحد نیز در این شهرک پایان کار گرفته اند.

عباس زاده با اشاره به اینکه جاده دسترسی شهرک صنوف آلاینده طرح مصوب ندارد اظهار داشت: باید اعتبار لازم برای انجام این کار تامین شود که در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار شهرک صنوف آلاینده بیرجند

آغاز به کار شهرک صنوف آلاینده بیرجند