مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 23:202022-11-06اجتماعي

همکاری 420 مشاور تخصصی با آموزش و پرورش لرستان


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از همکاری 420 مشاور تخصصی با این نهاد برای ارائه خدمات به دانش آموزان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عزتی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه هزاران راه نرفته با موضوع آسیب های اجتماعی و روانی و پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: مشکلات اجتماعی دانش آموزان استان لرستان بر اساس تکمیل کردن تعداد 42 هزار پرسش نامه و تأیید نهایی تعداد 34 هزار پرسش نامه است که در بین دانش آموزان استان توزیع و تجزیه و تحلیل شد.

وی عنوان کرد: خط تلفنی به شماره 1570 توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده است که 24 ساعت شبانه روز، مشاوره ارائه می کند و پاسخگوست و هر شهروندی می تواند از این خدمت، استفاده کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در آموزش و پرورش لرستان، مراکز مشاوره به صورت تخصصی فعالیت دارند؛ همچنین یک مرکز استانی مشاوره روانشناختی و تعداد 10 مرکز در سطح شهرستان ها و مناطق وجود دارد.

عزتی بیان کرد: در مراکز مشاوره آموزش و پرورش استان لرستان، تعداد 74 نیروی تخصصی مشغول انجام فعالیت مشاوره هستند؛ در سطح مدارس استان لرستان نیز تعداد 420 مشاور تخصصی مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 420 مشاور تخصصی با آموزش و پرورش لرستان

همکاری 420 مشاور تخصصی با آموزش و پرورش لرستان