مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-06سياسي

جزییاتی از حمله اغتشاشگران به روحانی کرجی+عکس


در اغتشاشات روز 12 آبان ماه کرج، حجت الاسلام اسماعیلی امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) توسط اشرار مورد حمله قرار گرفت و 12 ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، روز پنجشنبه 12 آبان ماه، اغتشاشگران و اشرار روحانی 30 ساله کرجی مورد ضرب و شتم قرار می دهند که انتشار تصاویری از آن خبرساز می شود.

او هم اکنون در یکی از بیمارستان های کرج بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

تصویری از حجت الاسلام اسماعیلی که در فضای مجازی بسیار دیده شد اغتشاشگران 12 ضربه چاقو به این طلبه زدند حجت الاسلام مسجد ملکی، راهیار بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در استان البرز در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، با بیان اینکه این طلبه متأهل و دارای دو فرزند شیرخواره است، اظهار داشت: حوالی ظهر روز 12 آبان ماه در حوالی خیابان اصلی کمال آباد این روحانی که از کرج عازم منزل خود در نظرآباد بود با اغتشاشگران مواجه می شود که اراذل و اوباش با حمله به ماشین، او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار می دهند.

اغتشاشگران در یک ماشین سمند که شیشه های آن نیز خرد شده است باضربات چاقو از ناحیه سر، کتف و گردن او را مجروح و در کف خیابان رهایش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از حمله اغتشاشگران به روحانی کرجی+عکس

جزییاتی از حمله اغتشاشگران به روحانی کرجی+عکس