مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 01:552022-11-06پزشكي

انتخاب 2 محقق شاهرودی به عنوان دانشمندان برتر جهان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از قرارگیری نام دو محقق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در فهرست دو درصد برتر دانشمندان جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، حسین شیبانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اظهار کرد: در آخرین به روزرسانی ناشر الزویر و دانشگاه استنفورد در سوم نوامبر 2022، نام دو عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بین دو درصد برترین دانشمندان جهان به چشم می خورد.

وی ادامه داد: محمدحسن امامیان، استاد اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت و مجید صالحی، استادیار مهندسی بافت در دانشکده پزشکی موفق به کسب این افتخار برای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: بر اساس سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی، محمدحسن امامیان با 161 مقاله نمایه شده در بانک اسکوپوس دارای اچ.

ایندکس 26 و مجید صالحی با 95 مقاله نمایه شده در بانک اسکوپوس دارای اچ.

ایندکس 27 هستند.

شیبانی با تبریک این موفقیت به اساتید و پژوهشگران و فناوران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: این دانشگاه در حال حاضر دارای یک هزار و 370 دانشجو و 130 استاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 2 محقق شاهرودی به عنوان دانشمندان برتر جهان

انتخاب 2 محقق شاهرودی به عنوان دانشمندان برتر جهان