مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 02:002022-11-06دانش

همکاری دوجانبه دانشگاه های شاهرود و اندونزی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با دانشگاه اندونزی به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از دانشگاه صنعتی شاهرود، حمید حسن پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره انعقاد تفاهم نامه این دانشگاه با دانشگاه UNIVERSITAS KOMPUTER INDONESIA  اظهار کرد: همکاری در زمینه تبادل دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی، تبادل استاد، و ارائه دوره های آموزشی کوتاه مدت از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه بوده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: دانشگاه UNIKOM یکی از دانشگاه های خوب و شناخته شده در کشور اندونزی است که به صورت غیرانتفاعی اداره می شود.

حسن پور به جایگاه این دانشگاه در اندونزی اشاره و خاطرنشان کرد: این دانشگاه با برخورداری از بیش از 12 هزار دانشجو از دانشگاه های موفق این کشور آسیای شرقی است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه برای سه سال به امضای طرفین رسیده است، ادامه داد: همکاری متقابل در انجام طرح های پژوهشی، برگزاری کنفرانس های مشترک و چاپ مقالات و.

از اهداف دیگر این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/74002/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دوجانبه دانشگاه های شاهرود و اندونزی

همکاری دوجانبه دانشگاه های شاهرود و اندونزی