مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 02:102022-11-06اقتصادي

سازش در 8000 پرونده قضایی در سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان از مصالحه در بیش از هشت هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: با تلاش همکاران، بخش زیادی از پرونده های قابل سازش در شوراهای حل اختلاف استان در هفت ماهه امسال بررسی و منتج به سازش شدند.

وی ادامه داد: در اجرای مأموریت های سند تحول و تعالی سال جاری مبنی بر افزایش میزان مصالحه در پرونده های قابل سازش در شوراهای حل اختلاف استان، میزان 38.

6 درصد از این پرونده ها در شعب شورای حل اختلاف استان منتهی به صلح و سازش شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: این میزان سازش در خصوص هشت هزار و 285 مورد پرونده صورت گرفته و امید است با افزایش صلح و سازش و میانجی گری اصلاح ذات البین فراهم شود.

عبداللهی گفت: رویکرد ارجاع هدفمند پرونده های حقوقی و کیفری قابل سازش به شوراهای حل اختلاف از زمان طرح دعوی یا در حین رسیدگی از اهداف دستگاه قضایی استان سمنان است؛ بلکه با تلاش همکاران و همراهی مردم با این اقدام ضمن افزایش صلح و سازش در جامعه، نرخ و زمان رسیدگی به پرونده ها نیز که موجب کاهش اطاله دادرسی است کاهش قابل توجهی بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در 8000 پرونده قضایی در سمنان

سازش در 8000 پرونده قضایی در سمنان