مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 02:402022-11-06سياسي

اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اجرای طرح «لبخند مادری» در راستای تشویق به فرزند آوری و حمایت از خانواده های دارای سه فرزند به بالا در این استان خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اجرای طرح لبخند مادری در راستای تشویق به فرزند آوری و حمایت از خانواده های دارای سه فرزند به بالا در این استان خبر داد.

مجید طایف در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح لبخند مادری در لرستان اظهار داشت: این طرح در راستای تشویق به فرزند آوری و حمایت از خانواده های دارای سه فرزند به بالا در استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش توزیع بسته های حمایتی در این راستا عنوان کرد: ارزش ریالی این بسته های حمایتی هر کدام پنج میلیون تومان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان افزود: در رزمایش اول، 500 میلیون تومان برای توزیع این بسته های حمایتی اعتبار هزینه شده است.

طایف در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در مرحله اول این بسته های حمایتی در شامل کالاهای مورد نیاز از نوزاد تا دو سال است تصریح کرد: همچنین مرحله دوم این رزمایش در سطح 200 نفر از خانواده های دارای فرزند سوم به بالا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان

اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان