مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-07اقتصادي

شهرداری کرمانشاه فیروزه را می خرد


مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه از خرید سهم 15 درصدی شریک بخش خصوصی پروژه فیروزه از سوی شهرداری خبر داد و افزود: روند اداری این کار در حال انجام است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه از خرید سهم 15 درصدی شریک بخش خصوصی پروژه "فیروزه" از سوی شهرداری خبر داد و افزود: روند اداری این کار در حال انجام است.

رسول حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بلاتکلیفی چندساله پروژه فیروزه گفت: این پروژه در سالهای اخیر چندین مرحله در سامانه دولت به مزایده گذاشته شد، اما متاسفانه خریداری برای آن پیدا نشد.

وی افزود: در نهایت در حال حاضر شهرداری تصمیم به خرید این پروژه از شریک بخش خصوصی خود گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: 85 درصد این پروژه متعلق به شهرداری و 15 درصد متعلق به شریک بخش خصوصی است که شهرداری تصمیم گرفته این سهم را از شریک خود خریداری کرده و پروژه را تماما از آن خود کند.

حیدری گفت: آخرین برآورد صورت گرفته در خصوص ارزش سهم شریک خصوصی پروژه، 387 میلیارد تومان است و هم اکنون روند اداری خرید سهم شریک پروژه در حال انجام است.

حیدری در خصوص نحوه ادامه پروژه و زمان اجرای آن گفت: فعلا در این زمینه تصمیم گیری نشده و باید پس از خرید سهم شریک، در این زمینه تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرمانشاه فیروزه را می خرد

شهرداری کرمانشاه فیروزه را می خرد