مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-07ورزشي

8 زمین چمن مصنوعی روستایی برای بروجرد تأمین اعتبار شده است


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: 8 زمین چمن مصنوعی روستایی برای شهرستان تأمین اعتبار شده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: 8 زمین چمن مصنوعی روستایی برای شهرستان تأمین اعتبار شده است.

عباس گودرزی در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی میدان زائران کربلا که امروز صورت گرفت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازدیدی از روند تکمیل و بهره برداری چمن مصنوعی شماره یک و دو میدان زائران کربلا صورت گرفت که این زمین ها در ابعاد بزرگ و کوچک هستند.

وی تصریح کرد: چمن مصنوعی آن اجرا شده و مراحل تکمیلی آن ها در حال سپری کردن است و به زودی به بهره برداری می رسد که در کنار بقیه ظرفیت های ورزشی شاهد توسعه زیرساختی ورزشی شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: استادیوم علی بیات نیز به صورت 100 درصد نوسازی و تجهیز آن انجام شده که مراحل پایانی خود را طی می کند.

گودرزی اضافه کرد: همچنین سال های گذشته نوسازی و تجهیز سالن طالقانی پیگیری و انجام شده و زورخانه وحدت نیز نوسازی و تجهیز آن انجام شده است.

وی بیان کرد: در کنار زمین های چمن مصنوعی که در ونایی، جهان آباد، جعفرآباد و طنجور که در هرکدام یک زمین چمن مصنوعی احداث شده، 8 زمین چمن مصنوعی روستایی دیگر نیز تأمین اعتبار شده و مراحل پایانی مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 زمین چمن مصنوعی روستایی برای بروجرد تأمین اعتبار شده است

8 زمین چمن مصنوعی روستایی برای بروجرد تأمین اعتبار شده است