مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-07اقتصادي

ثبت نام هزار و854 نفر برای استفاده از مزایای جوانی جمعیت


بیرجند_ معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: هزار و 854 نفر در استان برای استفاده از تسهیلات قانون جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن علیزاده شب گذشته در ستاد هماهنگی امور جوانان استان اظهار کرد: بر اساس قانون جوانی جوانی جمعیت باید برای هر مورد یک واحد مسکونی یا یک قطعه زمین 200 متر مربعی فراهم شود که در همه شهرستان های استان یک قطعه زمین 200 متری به این افراد در نظر گرفته شده است.

به گفته وی تاکنون در استان هزار و854 نفر برای استفاده از تسهیلات مسکن قانون جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند و مشکلی که در این زمینه وجود دارد در نظر گرفتن نرخ باروری در هر یک از شهرستان ها است.

وی با بیان این که نرخ باروری هر شهرستان را از مرکز آمار یا اداره ثبت و احوال استان باید دریافت کنیم، افزود: بر اساس نرخ باروری که در گذشته به ما اعلام شده بود، افراد پنج شهرستان استان با نرخ باروری 2.

5 درصد به بالا نمی توانستند از تسهیلات مسکن قانون جوانی جمعیت استفاده کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان داشت: بر اساس نرخ باروری جدیدی که به ما اعلام شده است به جز بیرجند، افراد همه شهرستان های استان می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام هزار و854 نفر برای استفاده از مزایای جوانی جمعیت

ثبت نام هزار و854 نفر برای استفاده از مزایای جوانی جمعیت