مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-07سياسي

شاعران و مداحان می توانند بخشی از محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: شاعران و مداحان ظرفیت بسیاری دارند که می توانند واقعیات کشور را به خوبی روایت کنند تا بخشی از محاصره تبلیغاتی دشمن شکسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی شعبان زاده شامگاه یکشنبه در سوگواره شعر شهیدان حرم که به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) و در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: امروز کشور از جوانب مختلف مورد محاصره تبلیغاتی است و دشمنان در این راستا با بهره گیری از ابزار هنر، خبر، جریان اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی تلاش می کنند تا واقعیات را وارونه نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین به این دلیل است که این محاصره شکسته شود که اگر نتوانیم این محاصره را بشکنیم در این صورت دشمن روایت خود را که آکنده به دورغ است به جامعه القا می کند.

حجت الاسلام شعبان زاده عنوان داشت: شاعران و مداحان ظرفیت بسیاری دارند که می توانند واقعیات کشور را به خوبی روایت کنند تا بخشی از این محاصره تبلیغاتی شکسته شود و شاعران و مداحان باید با قوت در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی به میدان بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران و مداحان می توانند بخشی از محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند

شاعران و مداحان می توانند بخشی از محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند