مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-07اقتصادي

رفسنجان قطب تولید سیمان و آهک کشور می شود


مدیرعامل شرکت سیمان ماهان با اشاره به سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در حوزه تولید آهک در این شرکت گفت: قصد داریم شرکت سیمان ماهان را به قطب بزرگ تولید سیمان و آهک کشور تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، شرکت سیمان ماهان در محور کرمان_رفسنجان و در حوزه استحفاظی رفسنجان قرار گرفته است.

کارخانه ای که توانسته بیشترین رضایتمندی را در بین مشتریان خود کسب کند و جلب رضایت مشتری برای مدیر و کارکنان این شرکت یک افتخار است.

سیمان ماهان واحد نمونه معدنی استان کرمان در سال 1401 به گفته محمدرضا خیرخواه، مدیر فروش این شرکت، عرضه سیمان این شرکت در گستره استان بوده و تمام هم و غم ما این است عرضه تولیدات مان را در شهر رفسنجان با جدیت بیشتر و به شکل خاص انجام دهیم.

وی از عرضه سیمان در بورس یاد کرد و گفت: قطعا ما وظیفه داریم سیمانی با کیفیت مناسب و عالی به مصرف کننده عرضه کنیم.

خیرخواه بیان کرد: در رفسنجان پروژه ها و انبوه سازان، بتن سازان و تمام کسانی که با سازه های فلزی سروکار دارند از کیفیت مطلوب سیمان ما آگاهند.

خیرخواه در همایشی که شامگاه یکشنبه به منظور تجلیل از این شرکت نمونه برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ اینکه یک شرکت تولیدی که در این منطقه فعالیت می کند، تمام عوارض و حقوق های دولتی که دارد قطعا متعلق به این شهر است و باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان قطب تولید سیمان و آهک کشور می شود

رفسنجان قطب تولید سیمان و آهک کشور می شود