مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-07پزشكي

شروط اعطای وام 4 درصدی به زوج های نابارور


کارشناس برنامه درمان ناباروری وزارت بهداشت ضمن تشریح خدمات درمان ناباروری و نحوه پوشش بیمه ای این خدمات، شرایط اعطای وام قرض الحسنه چهار درصدی به زوج های نابارور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مهراندخت عابدینی- کارشناس برنامه درمان ناباروری وزارت بهداشت در گفت وگو با ایسنا، درباره خدماتی که از سوی وزارت بهداشت برای درمان ناباروری ارائه می شود، گفت: دولت با سه الگوی مختلف به زوج های نابارور کمک می کند؛ یکی از این الگوها بسته حمایت از زوج های نابارور بود که از سال 1394 تدوین و ارائه شد.

به دانشگاه های علوم پزشکی گفته شد که مراکز درمان ناباروری منطقه خود را دعوت به قرارداد کنند و به عبارتی دانشگاه از مراکز خدمات درمان ناباروری خرید خدمت می کرد و زوج ها در مرکز ناباروری خدمت دریافت می کردند و درصدی از هزینه ها در قالب این بسته حمایتی به مراکز پرداخت می شد.

همچنین اطلاعات مراجعین و نوع خدمت دریافتی در سامانه وزارت بهداشت ثبت و با تامین اعتبارات، هزینه کرد مراکز طرف قرارداد پرداخت می شد.

خدمات درمان ناباروری کدامند؟ وی ادامه داد: به طور کلی خدمات درمان ناباروری شامل ویزیت، پاراکلینیک، دارو و لوازم مصرفی و اقدامات تشخیصی و درمانی برای زوجین مبتلا به ناباروری اولیه و ثانویه که توسط بیمه های پایه در سامانه آنها نشان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط اعطای وام 4 درصدی به زوج های نابارور

شروط اعطای وام 4 درصدی به زوج های نابارور