مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-07اقتصادي

استاندار اردبیل: فرایندهای اجرایی و مدیریتی نیازمند اصلاح و به روزرسانی است


استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت اقدامات اجرایی و مدیریتی در سرعت بخشی به طرح های تولیدی و اشتغال زایی، فرایندهای کنونی را نیازمند اصلاح و به روزرسانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست کارگروه اقتصادی استان اردبیل با حضور متخصصان بسیج اقتصادی، اظهار کرد: با توجه به این که برخی بروکراسی های زائد و دست وپاگیر، روند اجرای طرح های تولیدی را طولانی می کند، استفاده از نظرات کارشناسان دلسوز اقتصادی برای اقدامات راه گشا در این راستا ضروری است.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیتی که اقدامات اجرایی و مدیریتی در سرعت بخشی به طرح های تولیدی و اشتغال زایی دارند، نیاز است تا فرایندهای کنونی اصلاح و به روزرسانی شوند.

ظرفیت های هر شهرستان در برنامه اشتغال زایی مورد توجه است استاندار اردبیل افزود: با توجه به تلاش های بسیج و سپاه در حوزه های مختلف علمی و اقتصادی، ورود نخبگان بسیجی و متخصص در بحث های اقتصادی برای سرعت بخشی به تولید و اشتغال لازم است.

عاملی بیان کرد: برنامه اشتغال برای شهرستان ها و همچنین مشاغل خرد و خانگی برای روستاها با عنوان خانه معیشت تدوین شده که در قالب این طرح ها با استفاده از ظرفیت های هر شهرستان و منطقه، نسبت به اشتغال زایی اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: فرایندهای اجرایی و مدیریتی نیازمند اصلاح و به روزرسانی است

استاندار اردبیل: فرایندهای اجرایی و مدیریتی نیازمند اصلاح و به روزرسانی است