مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-07فرهنگي

عنوان «هفته کتاب» می تواند کتاب را برای مردم مسئله مند کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیژن شکرریز (کارگردان سینما و تلویزیون، عکاس و مستندساز) در گفتگو با ستاد خبری سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، - عنوان هفته کتاب می تواند کتاب را برای مردم مسئله مند کند کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: خود عنوان هفته کتاب و درج آن در تقویم رسمی کشور می تواند کتاب را برای عموم مردم مسئله مند کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیژن شکرریز (کارگردان سینما و تلویزیون، عکاس و مستندساز) در گفتگو با ستاد خبری سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، گفت: به نظر من خود عنوان هفته کتاب و درج آن در تقویم رسمی کشور در مسئله مند کردن کتاب برای عموم مردم مفید است.

وی افزود: در این هفته اخبار مربوط به کتاب و صنعت نشر در رسانه ها ضریب بیشتری پیدا می کند و مردم و مخاطبان بیشتری در معرض این اخبار قرار می گیرند و پوستر ها و کلیپ های متعدد، دال های بسیاری را به مخاطبان ارسال می کنند، دال هایی که در فکر مخاطبان بدل به رمز شده و کتاب را نهادینه می کند.

شکرریز ادامه داد: پس در این هفته چشم های مردم بویژه نسل جوان بیشتر با عنوان کتاب بیشتر برخورد می کند و هرچه درصد و ضریب این برخورد بیشتر شود، در ماندگاری کتاب در ذهن ها اثر قوی تری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان «هفته کتاب» می تواند کتاب را برای مردم مسئله مند کند

عنوان «هفته کتاب» می تواند کتاب را برای مردم مسئله مند کند