مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-07ورزشي

دیوار کاذب کی روش به روی رقبا در قطر/ بی توجهی به دو نامه فیفا در سال 98 و 99


کارلوس کی روش برای در امان ماندن تمرینات تاکتیکی تیم ملی از دید رقبا و رسانه ها خواستار نصبی دیوار کاذب برای پنهان ماندن تمرینات تیم ملی شده است.

- کارلوس کی روش برای در امان ماندن تمرینات تاکتیکی تیم ملی از دید رقبا و رسانه ها خواستار نصبی دیوار کاذب برای پنهان ماندن تمرینات تیم ملی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک سال قبل فدراسیون فوتبال کمپ و هتل مدنظر خود برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها را انتخاب کرد که این روزها با انتقادهایی از سوی کارلوس کی روش مواجه شده است.

انتخاب هتل و کمپ تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها در حالی صورت گرفت که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود و با جدایی او اکنون کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی اعتقاد دارد کمپ و هتل الریان در کشور قطر برای حضور در جام جهانی مناسب نیست.

ایرادهای کی روش به کمپ و هتل تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها در هتل الریان مستقر خواهد شد که در این رقابت ها میزبان سایر مهمانان و تماشاگرانی حاضر در جام جهانی خواهد بود.

همچنین کمپ تمرینی شماره یک باشگاه الریان از سوی فدراسیون برای اردوی تیم ملی در این رقابت ها انتخاب شده است.

کارلوس کی روش که چند هفته قبل راهی قطر شده بود، به محض حضور در این کشور متوجه ایرادهای موجود در این مکان شد و تلاش هایی برای رفع ایرادهای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار کاذب کی روش به روی رقبا در قطر/ بی توجهی به دو نامه فیفا در سال 98 و 99

دیوار کاذب کی روش به روی رقبا در قطر/ بی توجهی به دو نامه فیفا در سال 98 و 99