مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-07سياسي

شرق کشور می تواند متحول شود اگر....


توسعه فرهنگ تولید و اشتغال نیاز به تسهیل زمینه های سرمایه گذاری و تولید، ایجاد زیرساخت های لازم و نیز تغییر نوع نگاه به سرمایه گذاران دارد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: توسعه فرهنگ تولید و اشتغال نیاز به تسهیل زمینه های سرمایه گذاری و تولید، ایجاد زیرساخت های لازم و نیز تغییر نوع نگاه به سرمایه گذاران دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به پایین بودن رتبه کسب و کار استان کرمان افزود: پیچیدگی پروسه های بروکراتیک، کاغذی بودن بسیاری از مراحل اداری و پروسه طولانی سرمایه گذاری، عدم تحقق کامل پنجره واحد سرمایه گذاری و قوانین متعارض از جمله مواردی است که بر فضای کسب و کار تاثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، وی تاکید کرد: باید با این نگاه به استان کرمان نگریست که این استان ظرفیت هایی دارد که اگر به فعلیت برسند، می تواند شرق کشور را متحول کند و در این زمینه حمایت های حاکمیتی از تولیدکنندگان در حوزه های مختلف ضروری است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه لزوم توجه ویژه به واحدهای دانش بنیان از دیگر وجوهی است که برای ارتقای جایگاه استان در حوزه فضای کسب و کار ضروری می باشد بیان کرد: نکته ضروری دیگر به منظور ارتقای جایگاه استان کرمان در حوزه فضای کسب وکار این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق کشور می تواند متحول شود اگر....

شرق کشور می تواند متحول شود اگر....