مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-07بين الملل

کره شمالی: پرتاب های موشکی اخیر حملاتی شبیه سازی شده علیه کره جنوبی و آمریکا بود


کره شمالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که پرتاب های موشکی اخیرش حملاتی شبیه سازی شده علیه کره جنوبی و آمریکا بوده و این درحالیست که کره جنوبی ادعا می کند که برخی از قسمت های موشک کره شمالی را در نزدیکی سواحلش پیدا کرده است.

- کره شمالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که پرتاب های موشکی اخیرش "حملاتی شبیه سازی شده" علیه کره جنوبی و آمریکا بوده و این درحالیست که کره جنوبی ادعا می کند که برخی از قسمت های موشک کره شمالی را در نزدیکی سواحلش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، هم زمان با اینکه کره جنوبی و آمریکا در حال انجام رزمایش های هوایی شش روزه ای بودند که روز شنبه به پایان رسید، پنجشنبه هفته گذشته کره شمالی چندین موشک آزمایشی را پرتاب کرد و یکی از آن ها موشک بالستیک قاره پیما بود که گویا با شکست مواجه شد.

ارتش کره شمالی در رابطه با رزمایش های آمریکا و کره جنوبی گفت: این رزمایش های بسیار خطرناک تحریکی آشکار محسوب می شود و هدف آن ها تشدید تنش ها است.

این ارتش در ادامه خاطرنشان کرد: کره شمالی فعالیت هایی را انجام داد که حملات شبیه سازی شده علیه پایگاه ها و هواپیماها و همچنین شهر اصلی کره جنوبی بود تا بدین طریق وحشت جنگی که دشمن دائما به راه انداخته را منهدم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: پرتاب های موشکی اخیر حملاتی شبیه سازی شده علیه کره جنوبی و آمریکا بود

کره شمالی: پرتاب های موشکی اخیر حملاتی شبیه سازی شده علیه کره جنوبی و آمریکا بود