مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-07ورزشي

لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور؛ فولاد هرمزگان به دنبال تکرار قهرمانی


مسابقات لیگ برتر جوانان فوتبال ساحلی کشور از امروز آغاز و فولاد هرمزگان نیز در گناوه با رقبای خود رو به رو می شود.

- لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور؛ فولاد هرمزگان به دنبال تکرار قهرمانی ایسنا/هرمزگان مسابقات لیگ برتر جوانان فوتبال ساحلی کشور از امروز آغاز و فولاد هرمزگان نیز در گناوه با رقبای خود رو به رو می شود.

تیم فولاد هرمزگان که عنوان قهرمانی فصل گذشته این مسابقات را یدک می کشد در این فصل از مسابقات در گروه دوم با تیم های شهدای حیات داود گناوه، وحدت چمران ماهشهر، شهرداری چلیچه و هاکان کرمانشاه همگروه است و از 16 تا 20 آبان در ورزشگاه شهدا خلیج فارس گناوه به مصاف حریفانش می رود.

تیم فولاد هرمزگان در نخستین دیدار امروز از ساعت 17 به مصاف هاکان کرمانشاه می رود، چهارشنبه از ساعت 17 به مصاف شهرداری چلیچه می رود، پنجشنبه از ساعت 17 با وحدت چمران ماهشهر و جمعه از ساعت 18:15 به مصاف تیم میزبان شهدای حیات داود گناوه می رود.

این مسابقات در دو گروه و هر گروه به میزبانی یک تیم به صورت مجتمع برگزار و در پایان دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی شده تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

تیم فولاد هرمزگان در این فصل مهدی شهبازی را به عنوان مدیر تیم، بهروز سلطانی زاده را به عنوان سرمربی، حمید رضایی پور به عنوان مدیر فنی و سجاد آشوری، داوود بویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور؛ فولاد هرمزگان به دنبال تکرار قهرمانی

لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور؛ فولاد هرمزگان به دنبال تکرار قهرمانی