مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-07دانش

وضعیت آزمون های ترمیم معدل به هفته آینده موکول شد


بسیاری از داوطلبان کنکور نظام قدیم نسبت به برگزاری نامناسب آزمون های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته اند تا اجازه برگزاری مجدد آزمون ترمیم معدل را صادر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تأثیر گذاری 40 درصدی سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور، بسیاری از دانش آموزان نظام قدیم آموزشی که سال ها قبل دیپلم گرفته بودند از این مصوبه احساس ضرر کردند.

بسیاری از دانش آموزان نظام قدیم در سال های قبل در امتحانات نهایی مدارس شرکت کردند و اطلاع نداشتند که قرار است در سال های بعد قانونی وضع شود که نمرات امتحانات نهایی تا این اندازه در سرنوشت و قبولی آنان در کنکور مؤثر باشد.

به همین خاطر آزمونی تحت عنوان آزمون ترمیم معدل مطرح و برگزار شد؛ مسئولان هم در ماه های قبل وعده داده بودند که این آزمون در زمان های مختلف و در چندین نوبت برگزار شود.

از سوی دیگر برگزاری آزمون ترمیم معدل در زمان نامناسب، اطلاع رسانی ضعیف و عدم آمادگی بسیاری از دانش آموزان برای شرکت در چندین آزمون ترمیم معدل موجب شد بسیاری از داوطلبان نتایج خوبی کسب نکنند.

بسیاری از داوطلبان کنکور که دانش آموز نظام قدیم بودند نسبت به برگزاری نامناسب آزمون های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته اند تا اجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آزمون های ترمیم معدل به هفته آینده موکول شد

وضعیت آزمون های ترمیم معدل به هفته آینده موکول شد