مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-07اقتصادي

اصلاح الگوهای مصرف آب به سرعت بیشتری نیاز دارد


هشدارهای ناشی از کم آبی بایستی منجر به تسریع در روند تغییر الگوهای مصرف آب و کشت محصولات کشاورزی شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: هشدارهای ناشی از کم آبی بایستی منجر به تسریع در روند تغییر الگوهای مصرف آب و کشت محصولات کشاورزی شود.

پرویز خالقی صبح امروز (16 آبان ماه) در قرارگاه سلامت و امنیت غذایی استان جهادکشاورزی با بیان اینکه اصلاح الگوهای مصرف آب و کشت محصولات کشاورزی، به سرعت بیشتری نیاز دارد، اظهار کرد: در راستای تامین مواد غذایی، سه رکن اصلی دسترسی، پایداری در دسترسی و وجود کافی موادغذایی در سطح شهرستان زنجان، از سوی ارگان های مربوطه به خوبی عمل شده است و بایستی تلاش ها در راستای القای بیش از پیش حس امنیت روانی در حوزه تامین موادغذایی بوده و عموم مردم از آرامش کاملی در این حوزه به سر ببرند.

وی به پیش بینی های سازمان های جهانی در خصوص نیاز مضاعف کشورها به موادغذایی طی دهه های پیش رو اشاره داشته و افزود: با توجه به اهمیت ویژه آب به خصوص برای مصارف کشاورزی در سطح کشور، بایستی نگاه ها به سمت اصلاح اساسی الگوی کشت و بالا بردن میزان بهره وری از کمترین مصارف باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان یکی از مهمترین ضرورت های حوزه تامین موادغذایی را اصلاح الگوی مصرف آب در بخش تولیدات کشاورزی دانسته و افزود: بایستی برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوهای مصرف آب به سرعت بیشتری نیاز دارد

اصلاح الگوهای مصرف آب به سرعت بیشتری نیاز دارد