مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-07بين الملل

انصارالله: آمریکا به دنبال ایجاد پایگاه نظامی در حضرموت است


جنبش انصارالله یمن فاش کرد، نیروهای آمریکایی و انگلیسی در دو استان حضرموت و المهره حضور گسترده ای داشته و آمریکایی ها به دنبال ایجاد پایگاهی نظامی در حضرموت هستند.

- جنبش انصارالله یمن فاش کرد، نیروهای آمریکایی و انگلیسی در دو استان حضرموت و المهره حضور گسترده ای داشته و آمریکایی ها به دنبال ایجاد پایگاهی نظامی در حضرموت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با تلویزیون المیادین اظهار کرد: نیروهای آمریکایی حضور گسترده ای در یمن دارند و در هفته جاری یک گروه نظامی بزرگ وارد استان حضرموت و بندر الضبه شد، در این منطقه منابع یمن با طرح و برنامه آمریکا و انگلیس توسط عربستان و امارات غارت می شوند.

القحوم گفت: آمریکایی ها حضور گسترده ای در حضرموت داشته و تلاش می کنند یک پایگاه نظامی در این استان ایجاد کنند، در استان المهره نیز یک پایگاه نظامی وجود داشته و شاهد حضور گسترده نیروهای انگلیسی هستیم، آنها در آنجا تدابیری را برای کنترل منابع و جغرافیای مهم آن در پیش گرفته اند و هدف و برنامه آمریکایی ها در این مرحله این است که یمن در حالت خنثی نه صلح و نه جنگ بماند.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله افزود: آمریکا درباره توقف جنگ، لغو محاصره و خروج یمن از بند هفت و قیمومیت خارجی جدی نیست، آمریکایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: آمریکا به دنبال ایجاد پایگاه نظامی در حضرموت است

انصارالله: آمریکا به دنبال ایجاد پایگاه نظامی در حضرموت است