مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-07بين الملل

آیا مناقشات اروپا و آمریکا و اوکراین با ایران پهپادی است؟


یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به مناقشات اروپا و آمریکا و اوکراین با ایران بر سر پهپادهای استفاده شده روسیه در جنگ با اوکراین گفت: این مساله فراتر از چند پهپاد و جنگ میان دو کشور است.

- آیا مناقشات اروپا و آمریکا و اوکراین با ایران "پهپادی" است؟ یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به مناقشات اروپا و آمریکا و اوکراین با ایران بر سر پهپادهای استفاده شده روسیه در جنگ با اوکراین گفت: این مساله فراتر از چند پهپاد و جنگ میان دو کشور است.

این یک رقابت تمام عیار بین روسیه و غرب و در راس آن آمریکا است، از این رو نظام باید حساسیت اروپا و غرب به ویژه آلمان را در این مساله در نظر بگیرد و متناسب با آن تصمیم گیری کند.

رحمان قهرمان پور در گفت وگو با ایسنا درباره مناقشه میان ایران و اوکراین و حامیان اوکراین بر سر موضوع پهپادهای روسی که مسکو در جنگ با اوکراین استفاده کرده است و ادعا شده که این پهپادها ایرانی بودند گفت: معتقدم برای فهم شرایط و تحولات فعلی اول باید اهمیت موضوع حمله روسیه به اوکراین برای اروپا را به درستی تحلیل کنیم.

متاسفانه تحلیل هایی که در هشت ماه گذشته و نیز در آغاز شروع این جنگ نسبت به حساسیت اروپا به جنگ اوکراین در کشور وجود داشته است، حساسیت اروپا را قدری دست کم می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مناقشات اروپا و آمریکا و اوکراین با ایران پهپادی است؟

آیا مناقشات اروپا و آمریکا و اوکراین با ایران پهپادی است؟