مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-07ورزشي

تهدید دو تیم به کنار گذاشته شدن از لیگ برتر تنیس روی میز


فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان مرحله نخست رسیده که دو تیم از مجموع تیم های شرکت کننده با خطر حذف مواجه شده اند؛ اگر تا زمان مقرر نسبت به پرداخت ورودیه اقدام نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با انجام 15 دیدار در قالب پنج دور، مرحله نخست رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز در فصل جدید به پایان رسید.

این در حالی است که هنوز برخی از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها ورودیه مصوب برای حضور در لیگ را به حساب فدراسیون واریز نکرده اند.

فراسنج تهران، دانشگاه آزاد، عقاب نهاجا، پاک نژاد اسپورت، شهرداری کرج، نفت آبادان و رعد پدافند 7 تیم برگزارکننده این مرحله از مسابقات بودند.

برای این تیم ها و حضورشان در لیگ برتر ورودیه 55 میلیون تومانی مصوب شده بود اما تا پیش از آغاز رسمی مسابقات تنها سه تیم نفت آبادان، پاک نژاد اسپورت و دانشگاه آزاد نسبت به پرداخت آن اقدام کردند.

در همین راستا کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز طی مکاتبه با تیم ها آنها را نسبت به تکمیل و ارائه مدارک شان تا پیش از آغاز مرحله دوم لیگ برتر ملزم کرده و حتی تاکید کرده که در صورت نادیده گرفتن این اقدام، از لیگ کنار گذاشته می شوند.

یکی از موارد مورد تاکید فدراسیون در این زمینه پرداخت کامل ورودیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید دو تیم به کنار گذاشته شدن از لیگ برتر تنیس روی میز

تهدید دو تیم به کنار گذاشته شدن از لیگ برتر تنیس روی میز