مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-07سياسي

مسیر موفقی در جهت ارتقای کارآیی و شفافیت اقتصادی کشور داریم


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می کنیم مسیر موفقی در جهت ارتقا کارآیی و شفافیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می کنیم مسیر موفقی در جهت ارتقا کارآیی و شفافیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، گفت: در ادامه رسیدگی به مواد طرح اصلاح قانون بانک مرکزی؛ این بانک موظف است برای حل مشکل اختلافات حقوقی اشخاص تحت نظارت با یکدیگر و با مشتریان آن ها و مردم کمیته تخصصی حل اختلاف تشکیل دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیته با حضور نماینده دستگاه قضایی وزیر مربوطه و دو نفر متخصص در حقوق بانکی تشکیل می شود، افزود: براساس مصوبه روز گذشته این کمیته در تمامی استان ها و شهرهای پرجمعیت کشور تشکیل و هدف از این مصوبه این است که مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد و مردم با آن دست و پنجه نرم می کند، به حداقل برسد و در واقع این با این مصوبه رسیدگی ها تخصصی می شود و تشکیل پرونده های بین حوزه نظام بانکی و مردم کاهش پیدا می کند.

پورابراهیمی با اشاره به مصوبه دیگر صحن علنی مجلس درباره مبارزه با پولشویی، بیان کرد: طبق این مصوبه بانک مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر موفقی در جهت ارتقای کارآیی و شفافیت اقتصادی کشور داریم

مسیر موفقی در جهت ارتقای کارآیی و شفافیت اقتصادی کشور داریم