مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-07اقتصادي

ذخایر گندم و کالا های اساسی کشور 2 برابر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد با تأکید بر این که خودکفایی در تولید محصولات اساسی و تأمین نیاز های کشور از محل تولیدات داخل را در اولویت برنامه هایمان قرار داده ایم ، - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: موجودی گندم و سایر کالا های اساسی در انبارها، سیلو ها و مخازن کشور در حداکثر میزان ممکن قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد با تأکید بر این که خودکفایی در تولید محصولات اساسی و تأمین نیاز های کشور از محل تولیدات داخل را در اولویت برنامه هایمان قرار داده ایم ، افزود: با تمام توان تلاش می کنیم که اتکای کشور به واردات را تا جای ممکن کاهش دهیم.

وی با اعلام اینکه با توجه به شرایط بین المللی از جمله بحران اوکراین و برای اطمینان خاطر از تأمین نیاز کشور، مبادرت به افزایش واردات و تقویت ذخایر کالا های استراتژیک کردیم ، اظهار کرد: افزایش تولید داخل کنار واردات مناسب و منطقی باعث شد نوسانات بازار کنترل شود و شاهد برقراری آرامش در جامعه باشیم.

راد با بیان این که با وجود کاهش صادرات کشور های تولیدکننده کالا های اساسی و محدود شدن عرضه این کالا ها در عرصه جهانی، در این زمینه به خوبی عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر گندم و کالا های اساسی کشور 2 برابر شد

ذخایر گندم و کالا های اساسی کشور 2 برابر شد