مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-07اقتصادي

200 میلیارد تومان برای تملک عرصه قلعه فلک الافلاک هزینه شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور ساماندهی حریم و عرصه قلعه فلک الافلاک خرم آباد و در راستای انجام مقدمات ثبت جهانی آن، - عطا حسن پور امروز یک شنبه 15 آبان ماه 1401 با بیان خبر گفت: به منظور ساماندهی حریم و عرصه قلعه فلک الافلاک خرم آباد و در راستای انجام مقدمات ثبت جهانی آن، طی چهار سال گذشته 200 میلیارد تومان برای تملک عرصه این اثر ماندگار تاریخی، فرهنگی هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عنوان کرد: همچنین آزادسازی گوشه شمالی پل گپ نیز امسال با خرید و تخریب یک باب مغازه انجام می شود.

او با بیان اینکه بیش از 35 میلیارد تومان از اعتبار سفر رییس جمهور برای آزادسازی حریم فلک الافلاک هزینه شده افزود: 50 میلیارد تومان اعتبار سفر سال گذشته رییس جمهور به استان برای تملک عرصه های تاریخی اختصاص یافت که تاکنون 35 میلیارد و 400 میلیون تومان از این مبلغ به منظور ساماندهی حریم و عرصه قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شده است.

حسن پور اضافه کرد: این مبلغ برای خریداری و ساماندهی ضلع شمالی این اثر تاریخی هزینه شده و در این راستا هفت باب مغازه واقع در ضلع شمالی قلعه نیز خریداری و آماده تخریب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد تومان برای تملک عرصه قلعه فلک الافلاک هزینه شد

200 میلیارد تومان برای تملک عرصه قلعه فلک الافلاک هزینه شد