مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-07سياسي

برای مقابله با دشمن به فرامین امام خمینی گوش دهید


در وصیت نامه دانش آموز شهیدنصراله اکبری می خوانید: به فرامین امام امت خمینی کبیر گوش فرا دهید و با ستون پنجم دشمن که هم اکنون در مورد شایعه پراکنی و درست کردن تهمت های دروغین فعالیت می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید نصراله اکبری در تاریخ 5 فروردین ماه 1343 در شهر مقدس قم بدنیا آمد.

وی درس و مکتب را در راه دفاع از میهن خویش رها کرد و به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ 21 آذرماه 1359 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در ادامه وصیت نامه این دانش آموز شهید را می خوانید: بسم الله الرحمن الرحیم  هل من ناصر ینصرنی، آیا کسی هست که مرا یاری دهد؟  آری این سوال حسین، این دریای آزادگی و این بنیانگذار عدل و قسط در روز عاشورا بود.

آیا حسین نمی دانست که کسی دیگر نیست که او را یاری دهد؟ چرا می دانست، او خوب می دانست که دیگر کسی نیست که او را یاری دهد اما این سوال را خطاب به من، به تو، به او و تمام نسل ها و عصرها و قرن ها نموده است.

اینجاست که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، همه روزها عاشورا و همه زمین ها کربلا است در تاریخ به وقوع می پیوندد و اینک من می خواهم به ندای حسین پاسخ مثبت دهم که بهر شهادت، عازم به کربلای ایران می باشم.

شاید آخرین سفری است که در پیش دارم و از تمام آشنایان و دوستان و وابستگان می خواهم اگر از من به جهل خطایی سر زده و موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با دشمن به فرامین امام خمینی گوش دهید

برای مقابله با دشمن به فرامین امام خمینی گوش دهید