مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-07سياسي

لزوم برگزاری باشکوه نمایشگاه هفته پژوهش در خراسان شمالی


با توجه به محوریت شعار سال، برگزاری باشکوه نمایشگاه هفته پژوهش و برنامه های این هفته اهمیتی ویژه دارد و همه دستگاه های استان باید در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه اهتمام ویژه داشته باشند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به محوریت شعار سال، برگزاری باشکوه نمایشگاه هفته پژوهش و برنامه های این هفته اهمیتی ویژه دارد و همه دستگاه های استان باید در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد، امروز 16 آبان ماه، در جلسه سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته پژوهش امسال با توجه به شعار سال و عدم برگزاری این جشنواره به صورت حضوری در دو سال کرونا، باید با شکوه برگزار شود، اظهار کرد: مسئولان کمیته های مختلف به صورت تلفیقی مشخص شود و از ظرفیت همه دستگاه ها در این امر استفاده شود.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه نمایشگاه هرچه زودتر باید انجام شود، اضافه کرد: بخشی از این برنامه را می توانیم به صورت بومی اجرا کنیم و در همه گروه ها افراد شایسته تقدیر را معرفی کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دستگاه ها باید آمادگی داشته باشند تا در صورت لزوم از پژوهشگران و فناوران برتر خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برگزاری باشکوه نمایشگاه هفته پژوهش در خراسان شمالی

لزوم برگزاری باشکوه نمایشگاه هفته پژوهش در خراسان شمالی