مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-07سياسي

تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی/رصد تهدیدات زیستی


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل دراستان گفت: به دنبال رصد و پایش نقاط مختلف شهری، ایرادات موجود در حوزه شهرسازی و امنیت غذایی احصا شده است.

- سید محمد رضا طالبی در گفت وگو با مهر بیان کرد: پدافند غیر عامل از موضوعات اصولی کشور بوده که رهبری در سخنرانی های متعدد به آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه شورای پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی مرکب از 11 کارگروه فعال است، اظهار کرد: همچنین طرح جامع پدافند غیر عامل استان تهیه شده است.

طالبی بیان کرد: بر اساس این طرح جامع، بررسی هایی در نقطه به نقطه شهر به ویژه در مراکز مهم و حساس انجام و ایرادات مربوط به حوزه شهرسازی و امنیتی شناسایی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین برنامه ای عملیاتی برای اجرای طرح تعریف شده و برای هر دستگاه ایرادات کار شناسایی و شیوه های اصلاح هم معرفی شده است.

وی با بیان اینکه رصد تهدیدات زیستی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در راستای پایداری خدمات در مواقع قطع برق، تمام دستگاه ها مکلف به تهیه و تجهیز ژنراتور شده اند.

طالبی برگزاری مانورهای مختلف و تهیه مقالات و ماهنامه های آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیر عامل عنوان کرد و افزود: یک تیم نظارتی بر روند اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی/رصد تهدیدات زیستی

تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی/رصد تهدیدات زیستی