مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-07سياسي

سؤال «ترامپ» از جمهوری خواهان؛ چند بار بایدن را استیضاح می کنید؟


رییس جمهور سابق آمریکا، به منظور دریافت جزییات و پیگیری برنامه جمهوری خواهان جهت استیضاح رییس جمهور کنونی این کشور، متحدان عالیرتبه خود در کنگره را تحت فشار قرارداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رولینگ استون، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در فاصله یک روز مانده تا انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور، از متحدان برجسته وی در کنگره خواسته تا جزییات برنامه های خود برای استیضاح جو بایدن، رییس جمهور کنونی این کشور را با جدیت دنبال کنند.

به گفته دو منبع آگاه، ترامپ به ویژه در ماه های اخیر به دفعات از جمهوری خواهان خواسته تا بداند در صورت تسلط آنها بر کنگره، حزب متبوعش چند بار قصد استیضاح بایدن را دارد.

وی همچنین درباره این موضوع نیز پرس و جو کرده که جمهوری خواهان برای استیضاح مقامات مشخص ارشد دولت بایدن، چه اقداماتی انجام خواهند داد.

پرس و جوی ترامپ، زمان بندی احتمالی استیضاح احتمالی بایدن و همچنین میزان حمایت از این استیضاح در کنفرانس جمهوری خواهان را نیز شامل می شود.

به نوشته رولینگ استون، پرسش ترامپ درباره تعداد دفعاتی که جمهوری خواهان قصد استیضاح بایدن را دارند، احتمالاً به سابقه مبهم شخص ترامپ در استیضاح شدن، مربوط است؛ در واقع او تنها رییس جمهور آمریکا است که دو بار استیضاح شده است؛ یک بار برای تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سؤال «ترامپ» از جمهوری خواهان؛ چند بار بایدن را استیضاح می کنید؟

سؤال «ترامپ» از جمهوری خواهان؛ چند بار بایدن را استیضاح می کنید؟