مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-07سياسي

امام جمعه یزد: فضای مجازی بستر دشمن در جنگ ادراکی است


اگر جهاد تبیین به درستی انجام می گرفت، دشمن در فضای مجازی توانایی برپایی جنگ ادراکی علیه نظام اسلامی و ملت ایران را نداشت اما امروز این فضا به بستر دشمن در این جنگ تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جریان دیداربا رییس رعایت شود و روحانیون همراه با کاروان ها، با برگزاری جلساتی در طول سفر، به تبیین مسائل روز و دینی بپردازند.

وی افزود: باید برنامه ریزی درستی صورت بگیرد تا در سفرهای زیارتی پایه های دین و مسائل دینی را در ذهن زائران تحکیم و تقویت کرد.

امام جمعه یزد گفت: امروزه نیاز به تبیین مسائل سیاسی برای مردم به شدت حس می شود و باید در کنار اهمیت دادن به احکام و مسائل دینی، مسائل سیاسی روز و مهم را روشنگری کرد.

ناصری با اشاره به این که تاثیر سفر زیارتی در روح و قلب زائر باید محسوس باشد، تصریح کرد: زائری که از سفر زیارتی باز می گردد، آثار این سفر باید در عمل و رفتار محسوس باشد اما متاسفانه برخی زائران بعد معنوی سفر خود را فراموش می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در تبیین مسائل انقلاب برای جوانان، ضعیف عمل شده و اگر گام دوم انقلاب را برای جوانان و نسل جدید به درستی روشن کرده بودیم امروز شاهد حضور نسل جدید در اغتشاشات اخیر نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: فضای مجازی بستر دشمن در جنگ ادراکی است

امام جمعه یزد: فضای مجازی بستر دشمن در جنگ ادراکی است